Sidestick Startet 20.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2017 Hei alle der ute med kunnskap.. Har en Bavaria 37 sport 2005 hvor servoen noen ganger "henger", dvs jeg kan kjøre i timesvis uten problemer før plutselig rattet er "stamt" dvs det virker helt låst. Den gir seg ikke før jeg napper i rattet med mer krefter enn vanlig, eventelt vrir rattet motsatt, da slipper det og servoen virker normalt igjen. Dette er ikke et stort problem, men siden jeg også har autopilot, blåser dette sikringen på autopiloten når dette oppstår mens autopiloten er tilkoblet.. Jeg har altså teleflex kobling til drevene med servo og ikke hydraulisk styring. Når dette ikke inntreffer kan jeg bruke rattet med lillefingeren, dvs at kreftene på rattet er minimale.. Tips anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2017 En kamerat hadde samme problemet på sin Bavaria 37, han slet til slutt vaier. Han koblet fra sylinder bak som vaier går inni og vasket ventilene, kjørte denne frem og tilbake. Ble som ny etterpå. Jeg var ikke med på jobben, så beklager litt dårlig beskrivelse.. Sitér dette innlegget Link to post
Sidestick Svart 21.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2017 Takker for info! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.