TB22 Startet 24.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2017 Noen som har montert slikt apparat eller lignende i sånn type båt? Quicksilver 555PH Er jo ikke rare plassen i huset men er det nødvending å legge opp tilluft i alle bauger og ender?Hadde sett for meg en rørstump opp i en eller annen retning Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Kaffelars Svart 24.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2017 Jeg synes tilluft utenfra er 50% av nytteverdien av en varmer, ubrukt og frisk luft som tørker opp innvendig, istedet for full resirkulering. Er det lite plass kan det løses ved å bruke 2-3 mindre slanger til det rommet varmeren står i f.eks. Brenner tilluft kan være greit å ha separat, da litt eksos kan komme ut av denne en sjelden gang. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 24.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2017 (redigert) Denne monteringen såg ok ut. Usikker om jeg villa plassert uttaket så nærmt sjølinjen.. er det vanlig?Link Stiller også spørsmål om hvorfor den ble solgt Redigert 24.Februar.2017 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Wallas Service Svart 24.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2017 Skroggjennomføringen skal være montert minimum 50cm over vannlinjen, og minimum 20cm under fenderlista. Se side 51 i denne linken Kanskje han solgte den fordi Wallas 1300 ble for liten, og at han oppgraderte til 1800? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.