tomzern Startet 27.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2017 Hei Jeg hadde min første sesong med denne marexen i fjor, og en av tingene jeg la merke til var at dekket virket veldig svakt og flekset mye om man gikk på midten. Derav ble det innført en regel om å bare gå på sidene inntil videre. I høst tok jeg ned taket innvendig og skjønte fort at de som hadde montert takluka, ikke hadde gjort en god jobb. Planen er å bygge opp ny forsterkning i form av en ramme rundt takluka og forankre denne ramma i eksisterende forsterkninger. Jeg har ikke mye erfaring med glassfiberarbeid fra før, og ønsker derfor info om hva slags materialer som lønner seg å beuke her, og gjerne også tips til fremgangsmåter. Det ser ut som de originale forsterkningene er kryssfinér på høykant som er støpt inn i glassfiberen. Er det best å bruke kryssfinér videre, eller er det noe annet på dagens marked som er bedre egnet her? Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Vrod Svart 27.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2017 Du kan bruke divnicell som kjærne og så vil du spare deg for mye søl om du støper de ferdig på en liggende flate i stedet for og støpe over hodet og bruke plast og altmulig rart for og få det til og sitte. Lykke til. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.