NOR2138 Startet 1.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2017 Jeg skal bytte sink og pusse litt på propellen før vårpussen starter for fullt, men får ikke propellen av. Gjør tydeligvis noe galt. Det er en skrue bakerst jeg får ut, men koppen som sitter bak probellen er ikke til å rikke. Kan noen forklare meg hvordan det skal gjøres på den riktige måten? Sitér dette innlegget Link to post
DagOve Svart 1.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 https://baatplassen.no/i/topic/40359-l%C3%B8sne-foldepropell-fra-120-seildrev/ muli denne hjelper Sitér dette innlegget Link to post
NOR2138 Svart 1.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 Takk, men jeg har ikke foldepropell. Ser ut som en låsepinne (43) på dette skjema som likner på oppsettet mitt, denne har jeg ikke funnet enda. Skrue (42) har jeg fått ut, mulig låsepinnen skulle stått i denne? Skjønner ikke helt utfra dette skjema at noe annet enn skrue (42) skal ut. Det er koppen (41) jeg ikke får av. Sitér dette innlegget Link to post
NOR2138 Svart 1.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2017 Fikk den av med wd-40, venting og en gummihammer! Var ikke noe hokus pokus :) Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 2.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2017 WD-40 dagen før du skal løsne en skrue eller bolt er somregel meget effektivt. Litt "Loctite" på gjengene før du skrur det sammen igjen gjør at det ikke skrur seg opp igjen og gjør det lettere å løsne neste gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.