Crazym Startet 3.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2017 Noen som har og bruker Lowrance Hook-4 200 HYB? Ønsker tilbakemeldinger på bruksopplevelsen og funksjonalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 3.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2017 Jeg har Hook 3 og har vært veldig fornøyd med det til den prisen. Enkelt å bruke,og greit bilde. Jeg kun brukt det i ferskvann. Sitér dette innlegget Link to post
Crazym Svart 3.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2017 Takk for info. Hvilke kart bruker du til plotteren? Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 6.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2017 Hook 3 er basert på et mye enklere ekkolodd en øvrige Hook så der er ikke sammenlikningsbare utover at Hook 4 gir bedre prestanda enn Hook 3. (Hook 3 har forersten også en x i navnet, som betyr at den er rent ekkolodd, dvs uten kartplotter.) Hook 3 har også merkbart mindre skjerm og dårligere oppløsning på skjermen. Derimot er Hook 4 lik forrige generasjon, som het Elite CHIRP. Femtommeren er identisk på funksjonalitet og jeg skrev endel om den her: http://teamcolibri.blogspot.no/2015/05/test-av-lowrance-elite-5-chirp.html Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.