Jump to content

Edit History

pipe

pipe

pipe skrev On 5.3.2017 at 10.43:

Karcher kostet ikke så mye mere  så for meg var det en no breiner når jeg samenlignet pris og opplevd kvalitet.
Som vanlig rettferdiggjorde jeg prisforskjellen mellom Karcher og Kina sugeren for meg selv og når den økonomiske delen av hjernen ble overbevist så klarte jeg å lure den til å slenge på noen hundre lapper til for å få en model med tepperens fungsjon.
Det har jeg ikke angret på.

Har kjøpt meg en billig suger også da det ble mye drass frem og tilbake.
Den fungerer minst like bra så med 5 års reklamasjonsrett er det bare å kjøpe noe billig.

pipe

pipe

pipe skrev On 5.3.2017 at 10.43:

Karcher kostet ikke så mye mere  så for meg var det en no breiner når jeg samenlignet pris og opplevd kvalitet.
Som vanlig rettferdiggjorde jeg prisforskjellen mellom Karcher og Kina sugeren for meg selv og når den økonomiske delen av hjernen ble overbevist så klarte jeg å lure den til å slenge på noen hundre lapper til for å få en model med tepperens fungsjon.
Det har jeg ikke angret på.

Fem år etter er jeg mest forbannet på hele dritten.
Tepperens delen er ødelagt for en stund siden mens støvsuge bilen er ett mareritt da det alltid følger med bøs som ikke er like tungt som grus.
Dette virvler rundt inne i beholderen og etter kort tid så tetter det ett lite "hull med propell" i motoren slik att dritten slutter å suge.
Så må man ta av toppen med motoren for å ta vekk det som sitter fast i hullet eller som blir legger seg over hullet.
Den tiende gangen det skjer blir man jævla lei.
Kanskje en papirpose innvendig hadde løst dette men tror driten rykker på fyllingen snart.

• Create New...