adsffta Startet 5.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2017 Hei! Styringa går tregt på båten og har kommet fram til at det er gaffelen på drevet (ikke transomen) som er synderen. Skulle derfor hatt av hele greia så jeg kunne fått bytta lager og rengjort ordentlig. Spørsmålet er: hvordan får jeg av gaffelen fra det midterste huset på drevet? Sitér dette innlegget Link to post
adsffta Svart 6.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2017 Ingen som har prøvd seg på en slik manøver før? :-) Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 7.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2017 Demonter øvre og nedre girhus ifra mellomhus og press "vannrøret" ut av mellomhus. Jeg har laget meg en dor 250 mm lang med utvendig diameter ø 24,7 mm og en neddreiing i ene enden for å passe inn i vannrøret som styring på ø 22,85 mm i en lengde av 30 mm. Fungerer hver gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.