Jump to content

RS-Ullgenser, verdt å bestille..?

R.O

Recommended Posts

for meg ser det ut til at RS genseren og Ulvang genseren på XXL ikke er helt sammenlignbare produkter, "blaatrøya" ser mer tettvevd ut, mens ulvang er mer luftig...? 

RS sier selv "- Så og si vind- og vanntett"

Devold er uansett kvalitet.  

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Litt som klistremerkene til RS, blir større og større.

Hvis du svir merkene litt med lighter krymper de en del :giggle:

Jeg synes også logoen blir litt vel framtredende, det hadde holdt lenge med en mindre logo eller en logo i mer nøytral farge. Ikke det at hvordan man tar seg ut har så mye å bety, men man skal jo klappe til kai med stil etter hver tur. Det krever litt ekstra med en sånn prangende logo på brystkassen :lol:

Det må bli en betydelig kostnad. Hvor mange består et CREW ( mannskap) av da?

2 voksne og 2 barn. Men det kan fort bli litt "camping aktig" om alle skulle gått med lik genser..:) og ikke minst dyrt.  Blir vel noe Ulvang el. i litt ulik form/farge. Målet er bare å ha komfortable og varme ullgensere til alle liggende om bord. Kjipa litt på tøy i fjor, men nå skal alle få gode jakker, gensere osv.. Blir aldri topp stemning når kone og barn fryser...

Guest Avmønstret#

Hvis du svir merkene litt med lighter krymper de en del :giggle:

Har funnet ut at de går greit i bunnen av masta. I forrige båten hadde jeg de liggende ved kartbordet, fant liksom ikke plassen å feste de.

Men medlemskapet følger ikke klistremerket så forsåvidt er de vel kun gratisreklame for RS, eller et statement fra båteier om at man støtter RS, som forsåvidt er greit nok. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...