Bårdp Startet 6.Mars.2017 Del på Facebook Startet 6.Mars.2017 Som oversikten sier er tilt indikatoren min begynt å fuske den vandrer fra 0 til 26 når jeg starter opp og etter en tid blir den stående på 0 og reagerer ikke på at jeg kjører tilten. Noen som vet hvor det er mest sannsynlig at feiler er? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Mars.2017 Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Og drevet trimmes/ beveger seg? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 6.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Joda drevet beveger seg. I dag da jeg slo på tenningen viste indikatoren 40 og da var det ikke mulig å starte motoren drevet står i nedre posisjon. Etter en stund gikk indikatoren til 16 og da kunne motoren startes. Litt skummel forigling dette en feil på drev tilt indikeringer hindrer en å få motoren i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Mars.2017 Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Prøvd å kalibrere? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 6.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2017 Nei det har jeg ikke prøvd og ikke vet jeg hvordan det gjøres. Men vil tro at når indikatoren raser opp og ned fra 0 50 uten at drevet beveges er det vel neppe kalibreringen som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Mars.2017 Del på Facebook Svart 7.Mars.2017 Jeg vet ikke om det vil hjelpe,men jeg mener prosedyren står i vp-boka. Det skal jo gjøres hver hang drevet har vært av. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 9.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2017 Noen som vet hvor en kan finne koblingsskjema til dette opplegget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.