Jump to content

Edit History

TomF

TomF

17 minutes ago, John_Kr said:

ok, selges denne i Norge da? Er dette en erstatter for 1. generasjon XD-olje eller er dette en såkalt billig etterligning? Har lest gjennom teksten, det var som å lese en reklame. Nå er det vel rimelig klart at Evinrude lager ikke olje selv, men hvem lager den "originale" oljen?

Tror jeg må bruke opp den XD100 oljen jeg har på lager... :-)

Vet ikke om den er i butikken her enda, men er vel evt bare et tidsspørsmål. Slik jeg forstår det er det denne som erstatter den gamle (men det er vel ikke mye nytt annet enn innpakking )

....også et det vel ikke vanskelig å bruke om oljen du har nå i dette været :)...har brukt en kanne i uka hittil i juli :)

TomF

TomF

14 minutes ago, John_Kr said:

ok, selges denne i Norge da? Er dette en erstatter for 1. generasjon XD-olje eller er dette en såkalt billig etterligning? Har lest gjennom teksten, det var som å lese en reklame. Nå er det vel rimelig klart at Evinrude lager ikke olje selv, men hvem lager den "originale" oljen?

Tror jeg må bruke opp den XD100 oljen jeg har på lager... :-)

Vet ikk om dener i butikken her enda, men er vel evt bare et tidsspørsmål. Slik jeg forstår det er det denne som erstatter den gamle (men det er vel ikke mye nytt annet enn innpakking )

....også et det vel ikke vanskelig å bruke om oljen du har nå i dette været :)...har brukt en kanne i uka hittil i juli :)

• Create New...