Kjellg Startet 8.Mars.2017 Del på Facebook Startet 8.Mars.2017 Mitt Navionics + går snart ut på vedlikeholdet. Har en Raymarine eS127, og var så i bedaring om jeg skulle går for en fornyelse eller planinium. Noen som har erfaring med Platinium? Bortkastede penger? Så har jeg jo også mulighet til å kjøpe Jeppessen. Hva mener dere? Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Jeg var i samme situasjon som deg og ble anbefalt oppgradering isteden for platinum av selger, så da gjorde jeg det. Selger mente det var bortkastede penger. Men har kun brukt + utgaven så jeg har ingen egen erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Jeg konkluderte med at jeg ikke trengte platinum. Har ikke savnet det. http://www.navionics.com/en/platinum-plus-1 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Mars.2017 Del på Facebook Svart 8.Mars.2017 Du får luftfotos som er gått ut på dato og det er vel i grunnen det.... Oppgrader. Platinum er bortkastede penger og tyngre og drive..... Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kjellg Svart 9.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2017 Takk skal dere ha. Da blir det oppgradering :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 9.Mars.2017 Del på Facebook Svart 9.Mars.2017 Du får luftfotos som er gått ut på dato og det er vel i grunnen det.... Og mindre dekningsområde til en høyere pris. Helt enig. Bortkastede penger med platinum. Skal selv oppgradere kartene ombord til våren. Mye pga den omfattende endringen i merking av farleden inn til Oslo. Deriblant en haug nye fyrlykter på betongfundamenter rundt omkring i fjorden. Noen av de står i relativt dypt vann der man gjerne har gått med fritidsbåt i alle år. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kjellg Svart 9.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2017 Da er oppgradering gjort. Takk for fin info alle sammen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.