Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Eureka skrev for 2 timer siden:

Byttet syrefast septikgjennomføring på samme båt for 2 år siden. Nå satt den dønn fast igjen... 

Det var kort tid! Var det skikkelige syrefaste ventiler med syrefast kule, eller kan det ha vært forniklet messingkule? Og, har du manøvrert ventilen jevnlig? Hvis en god rustfri ventil setter seg kan jeg ikke forstå at det skal gå bedre med en ventil der alle delene er av plast. Korrosjon er en ting, den kjøper jeg. Men på en rustfri ventil der kula er i rustfritt beveger kula seg mot en pakning av plast (teflon eller nylon). Om ventilen er av bare plastdeler eller om kula er rustfri er det uansett en fordel å manøvrere den innimellom.

Komodo

Komodo

Eureka skrev for 2 timer siden:

Byttet syrefast septikgjennomføring på samme båt for 2 år siden. Nå satt den dønn fast igjen... 

Det var kort tid! Var det skikkelige syrefaste ventiler med syrefast kule, eller kan det ha vært forniklet messingkule? Og, har du manøvrert ventilen gjevnlig? Hvis en god rustfri ventil setter seg kan jeg ikke forstå at det skal gå bedre med en ventil der alle delene er av plast. Korrosjon er en ting, den kjøper jeg. Men på en rustfri ventil der kula er i rustfritt beveger kula seg mot en pakning av plast (teflon eller nylon). Om ventilen er av bare plastdeler eller om kula er rustfri er det uansett en fordel å manøvrere den innimellom.

• Create New...