Sjeldenutpå Startet 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2017 Håpar eg kan få litt hjelp og tips til å få liv i ekkolodd ombord. Eg har ein garmin 521S ombord som reserveplotter, den ønsker eg å ha ekkolodd på. Så er spørsmålet om det går an å koble garmin saman med givaren som har vert i skroget i mange år. På kabel til givaren står det "airmar transducer cable #c1". Det er også ein klistrelapp/tag som er merket med "airmar 3-AF. SK129AB/207 " Kan dette identifisere giveren og videre gi svar på om den kan koblast til garmin ? Givaren har 8pin kontakt, garmin har 6 pin kontakt, men eg fann på nett ein overgang/kabel som kanskje kan nyttast dersom givaren levnast håp. Legg ved bilder. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mulligan Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Det er en enkeltfrekvens transducer. 50 kHz. Loddet er tofrekvens 50/200 kHz. Vil virke på et vis, men er ikke ideelt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 Såvidt eg finn ut så heiter alle airmar sonarene noko med "p"? Nummeret på denne gir ikkje noko googletreff hjå meg. Tar gjerne i mot anbefaling av svinger til 521S :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bisse Svart 10.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2017 (redigert) V Redigert 10.Mars.2017 av Bisse (see edit history) Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.