bryn Startet 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2017 Vet noen åssen båt dette er?:-) selco? Skipsplast? Årgang? Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Det kantete dekket fremme og hardtoppen kan minne om Skibsplast ja.Men jeg har ikke sett en slik i virkeligheten nei. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Mort1 Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Hvis du går inn på skibsplast.no og finner tidligere modeller, så er der en oversikt over det skibsplast har produsert. Jeg fant ingenting der som lignet. Usikker på om det omfatter absolutt alt de har produsert.... Synest ikke linjene i skroget har skibsplast karakter..... Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Ser ut så ett herwa overbygg Sitér dette innlegget Link to post
bryn Svart 12.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Takk for svar:-) hmmm? Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Har du kjøpt denne? Blir jo en veldig stilig båt dette med litt kjærlighet Sitér dette innlegget Link to post
bryn Svart 12.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Ja det har jeg:-) helt enig? Hentet den i Bergen å nå er den hjemme i Eidsberg i østfold? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.