Jump to content

Edit History

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Her har jeg nok fått feil opplysning av en ivrig selger. Ble uansett bestilt fra en annen forhandler så salget tilfalt ikke han.

Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er som oftest bare 2 personer i båten så her ble vi anbefalt denne motorstørrelsen av Hobby. Har i tillegg bestilt smart-tabs som jeg ser mange anbefaler.

Vedr service så kreves det årlig service for at garantien skal gjelde. Denne må utføres av godkjent verksted.

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Her har jeg nok fått feil opplysning av en ivrig selger. Ble uansett bestilt fra en annen forhandler så salget tilfalt ikke han.

Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er som oftest bare 2 personer i båten så her ble vi anbefalt denne motorstørrelsen av Hobby. Har i tillegg bestilt smart-tabs som jeg ser mange anbefaler.

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er bare 2 personer i båten så her ble vi anbefalt denne motorstørrelsen av Hobby. Har i tillegg bestilt smart-tabs som jeg ser mange anbefaler.

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er bare 2 personer i båten. Har i tillegg bestilt smart-tabs som jeg ser mange anbefaler.

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er bare 2 personer i båten. Har i tillegg bestilt smart-flaps som jeg ser mange anbefaler.

Raymond Jensen

Raymond Jensen

Her har jeg nok fått feil opplysning av en ivrig selger. Ble uansett bestilt fra en annen forhandler så salget tilfalt ikke han. Jeg tror likevel 50-hesteren holder for denne båten. Båten veier 400 kg og vi er bare 2 personer i båten. Har i tillegg bestilt smart-flaps som jeg ser mange anbefaler.

• Create New...