Edh1 Startet 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2017 Trenger en bit teak-laminat. Ser det selges i hele plater på 2440x1200, men denne størrelsen trenger jeg ikke. Noen som vet om noen bedrifter eller personer som kan ha en noe slikt (kapp?) liggende? Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 (redigert) Billingstad trelast, mulig de har noe :) Ikke i området, men verdt et forsøk dersom du ikke finner noe annet. Redigert 12.Mars.2017 av scamπ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Downwind Svart 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Prøv Mike Aldrige båtbyggeri på Sem Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 12.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 Hvor stor bit trenger du og hvilken tykkelse snakker vi om? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Edh1 Svart 12.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2017 @NilsPils. Har hatt en mindre vannskade og skal erstatte en bit av en hylle. Trenger 40X50 eller noe der omkring. Tykkelsen kan jeg tilpasse, men trenger nok fra 6mm og oppover om jeg ikke skal legge på som topplag på en annen plate. Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Har en på ca. 20x60 du kan få :-) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Targa 23.1 Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 (redigert) Feilpostet, kan derfor slettes av moderator Redigert 13.Mars.2017 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 @NilsPils. Har hatt en mindre vannskade og skal erstatte en bit av en hylle. Trenger 40X50 eller noe der omkring. Tykkelsen kan jeg tilpasse, men trenger nok fra 6mm og oppover om jeg ikke skal legge på som topplag på en annen plate. Jeg har noen rester av 5 mm finer, men 40 x 50 cm blir litt for stort. Beklager. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Edh1 Svart 13.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Takker for alle svar. Jeg tok kontakt med Mike Aldrige båtbyggeri som Downwind foreslo. Han var veldig hyggelig og hadde det jeg trengte:-). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.