Jump to content

Koblingsskjema Volvo D6-DPH

Bårdp

Recommended Posts

Da fant jeg feilen på trimindikeringen det var irr i kontakten til giveren. Renset den og indikatoren viser nå korrekt -8. Nå gjenstår det bare å få trimmen til å virke. Det er 12V frem til releene men de ser ikke ut til å operere. Prøvde å ta ut den store Bosch kontakten men den sitter fast mulig det er noen form for låsing på den men den er montert slik at det er vanskelig å se og komme til. 

Da fik jeg ut pluggen det var et lås i enden som måtte dras til side før den kunne trekkes ut. Men pluggen så helt fin ut sprayet den med kontaktspray og satte den på plass men det ble ingen forskjell.

Har funnet ut at det er Spenning frem til releene og når jeg leger en liten last mellom tilføreselen og spolen på releet starter pumpen. Feilen må vel antagelig være en plass mellom pluggen i tegningen merket "Powertrim conn" og releene. Det må vel finnes noen tegning av den kabelstokken. Noen som har den?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...