Jump to content

Raymarine evo autopilot. Noen med erfaring?

Cheyenne

Recommended Posts

Jeg monterte det ikke men angret fort på det. Når jeg fra tid til annen stoppet opp uten å huske å slå av autopiloten kjørte den roret i borde og kunne bli stående å kjøre mot endestoppen.

Dette justerer du i oppsettet. Du kan sette grader for fult utslag og tid fra side til side. Trenger ikke rorgiver for det.

Jeg har kjørt 2 sesonger med EVO og P70 i motorbåt, ser ikke noe behov for rorgiver. Kjører rette kurser i både lav og høy fart.

Høne, øl og hornmusikk!

Jeg har hatt EV-200 i to sesonger nå. Strålende fornøyd. Har P70R panelet og rorgiver. Båten er en 35 fot motorbåt.

Jeg kjøpte alt ferdig montert hos Serco på Jarlsø i Tønsberg, så jeg har ingen tips mtp montering.

Siden jeg ikke gjorde jobben selv ble det jammen dyrt nok. Men likevel verdt det! Skal aldri ha båt igjen uten autopilot.

Jeg har ikke betjeningspanel oppe på fly, så nå har jeg kjøpt fjernkontroll.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...