otersnute Startet 14.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2017 Hei sjøfolk. Jeg har sånne duperpinglete pussere på båten. Enten BT eller tilsvarende. Kjøpte nye armer for å få litt mer trøkk på greiene, men det viser seg at den akslingen som stikker ut av ruta er 1/4" og de jeg har kjøpt er 1/2". Jeg trenger altså en slik overgang: Noen som veit hvor jeg finner det - eller hva det heter? Eneste jeg finner på nettet er til Landrover Defender og er beregna for firkanta aksling. På forhånd takkskarruha. Sitér dette innlegget Link to post
otersnute Svart 15.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2017 Ingen? ? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Tror ikke det finnes overganger til større pusserarmer for disse "pinglemotorene". Dessuten tror jeg større pusserarmer og blad fort vil ta knekken på motoren Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
otersnute Svart 17.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Der har du nok et poeng. Men større motor vil antakelig si større høl gjennom ruta. Veit ikke hvor lett det er. Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Jeg trur kanskje jeg har noen liggende.skal ta og sjekke om jeg fortsatt har de og eventuelt ta noen mål av de. Sitér dette innlegget Link to post
otersnute Svart 17.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 De kraftigste på BT har Ø16mm. Vet ikle hva mine har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.