Jump to content

riktig gelcoatsparkel til Master 740 83 mod?

Hanto

Recommended Posts

Hei! Jeg håper noen kan hjelpe med riktig fargekode på gelcoat på Master 740. Det er vel sikkert samme som de andre Masterbåtene fra 83-84?? Det er en del luftbobler i støpen på min, finner stadig flere når jeg polerer. Båten blir jo seende ut som en dass hvis jeg ikke får riktig farge. HJELP!! :nonod:

Det er nok ikke enkelt å finne riktig farve på sparkelen.Foreslår at du får tak i et farvekart over Jotun`s

gelcoat sparkel,og deretter prøve å finne den rette farvekombinasjonen.Gelcoaten falmer med årene,derfor er ikke nødvendigvis den "rette" farvekoden som passer etter så mange år. :smiley:

Det er nok ikke enkelt å finne riktig farve på sparkelen.Foreslår at du får tak i et farvekart over Jotun`s

gelcoat sparkel,og deretter prøve å finne den rette farvekombinasjonen.Gelcoaten falmer med årene,derfor er ikke nødvendigvis den "rette" farvekoden  som passer etter så mange år. :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke lett, men det går! får jeg tak i riktig kode og tar og maskinrubber+ polerer hele båten etter sparkling, så skal det ikke være lett å se hvor det er reparert. Har du luftbobler under gelcoaten på din Master?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...