MegaTrondy Startet 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2017 Etter å ha jekket båten opp og ned noen ganger er det kommet merker fra gummi hjulene på skroget noen steder. Hvordan fjerner jeg dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Biltema har noe som heter Black streak remover Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Worry II Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Om det er i gelcoaten, så kan du bruke Aceton også. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 16.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Jeg fikk en fender med blått fendertrekk over eksosutløpet til eberen.. Så ikke fint ut! Så og ut som blåfargen fra trekket var brent seg inn i gelcoaten. Måtte og avgårde offshore før jeg fikk gjort noe med dette, så fryktet det verste. Men en god rubbing, tolmodighet og et par timers arbeid, så ble det så godt som nytt igjen faktisk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.