Chrisgull Startet 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2017 Hei har en nidelv 24 1983 modell, må ha ny kalesje men finner ikke noen malnr på min gamle kalesje. Noen tips til hvordan jeg kan finne det ut eller om noen her kan finne det ut for meg? ? Min kalesje er produsert av Alf hansen. Legger ved et bilde av båten min ? Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Jeg vil tro Nilsen båtbyggeri i Arendal kan hjelpe deg. http://www.nilsenbaatbyggeri.no Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Agder kalesje A/S i Brennåsen, Kristiansand vet jeg har sydd mange kalesjer til Nidelv 24. Har en kompis som nylig kjøpte kalesje der i fra til en grei pris. Finnes jo flere modeller og maler til denne båten, har jeg inntrykk av, så det beste er ofte å levere inn den gamle som mal, slik at det fåes riktig vare. Hansen Protection har også kalesjer til Nidelv 24. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.