vetlebjorn Startet 19.Mars.2017 Del på Facebook Startet 19.Mars.2017 Hei! Skal selge grombåten min nå, en 19-fots Sea Ray Signature 190cb fra 1997. Dette er en daycruiser, uten soveplasser. Motoren er en 4,3 V6 i meget god stand med nyoverhalt Alpha drev. Båten er relativt strøken i forhold til alder, men man ser at den er brukt. Bra Gaupen boggiehenger følger også med. Det jeg lurer på her er hvordan prisklasse jeg bør legge meg i, er liksom ingen og sammenlikne med som ligger på nettet som er av samme kaliber, så er litt skeptisk. Hva tror dere er en OK pris? :) Takker for alle saklige svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Mars.2017 Del på Facebook Svart 19.Mars.2017 Hva legger du i "nyoverhalt drev"? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 19.Mars.2017 Del på Facebook Svart 19.Mars.2017 https://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=85994997 Helt ny motor på denne men en fot mindre. Så ett sted rundt 100 lapper kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 19.Mars.2017 Del på Facebook Svart 19.Mars.2017 Ta kontakt med importøren eller forhandler så vil du få korrekt markedspris, her tror jeg det er få som innehar slik kunnskap at det kan bli veldig troverdig. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
vetlebjorn Svart 19.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2017 Hva legger du i "nyoverhalt drev"? Leverte drevet på verksted der alt ble målt opp og sjekket. Byttet alle tetninger, chimset og byttet to svindyre lagre, og selvfølgelig impeller. Lageret i skroggjennomføring og drivaksel er også nylig byttet, sammen med drivbelg Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 19.Mars.2017 Del på Facebook Svart 19.Mars.2017 Vanskelig å si uten bilder men et sted mellom 50 og 100 tusen vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.