Bisse Startet 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2017 Synes det kommer lite vann når jeg spyler. Tenkte at det kan være impelleren. Trangt å komme til. Må jeg skru løs hele toalettet, og vri det rundt for å komme til? Hvordan ungå dette i fremtiden? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Roger jo Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 (redigert) Ville først sjekket at ikke innløpet er grodd igjen av ruer eller noe annet og at det er god vannføring i ut av slangen. Redigert 23.Mars.2017 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
JRK Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 ..Og før det at det rett og slett ikke er en kran for å strupe vannet til talettet. Ofte sitter det en kran rett på gjennomføringen Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 - fikk lite vann inn i toalettet mitt, riktignok et pumpetoalett.. fant ei sjøpølse i systemet... :) Så der fikk jeg igjen for at jeg har droppa å montere sil på utsiden av inntaket... ? Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 23.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Kran åpen. Gitter ved inntak. Må vel skru løs "potta" slik at jeg kommer til pumpa for å sjekke impeller. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Grufolf Svart 25.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2017 Har samme toalett som deg. Må skru av motoren for å komme til impelleren. Den sitter i et eget kammer bak kverna. Så alt må fra hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.