Silkebrisen Startet 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2017 Hei! Holder på og monterer Selden rodkick 10S i båten og er usikker på hva slags brakett i bommen som bør brukes? Tidligere har jeg bare hatt vanlig kick bestående av tau & blokker, og i bommen står det en brakett som er veldig lik denne: På Seldèn sine hjemmesider står det at denne type brakett skal passe til rodkicken jeg monterer. Det beste hadde vært å slippe å bytte ut den som står i bommen fra før, men når jeg ser formen på braketten får jeg en følelse at det muligens blir slark mellom bom & rodkicken..? Jeg ser det finnes en annen brakett m/rundt øye for festing av rodkick, denne har jeg mye bedre magefølelse for...;) Noen som kan gi meg råd her? :) Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Festebraketten må vel være hengslet ville jeg trodd? Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 Festebraketten må vel være hengslet ville jeg trodd? Ikke på bommen Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2017 ikke på bommen nei Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.