Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Uansett om en «fagutdannet» kaller minus for jord, så trenger det ikke være riktig. Men i særdeleshet, om man skal lære noen som ønsker å lære så må man gjerne ta en titt i lærebøkene igjen. Aldri feil å repetere pensum. Personlig så synes jeg det blir litt feil om en fagutdannet kaller minus for jord og lærer det videre. Minus finner man i båt, jord har du i potetåkeren din. Men man kan gjerne trekke jord med seg ombord i båten. Men det er noe heeelt annet. Uansett om man kaller minus for jord 1000 ganger så blir det ikke riktig av den grunn. 

Hva om du har jordfeil ombord i båten, skal du da begynne å feilsøke minus? 

Kjellg

Kjellg

Uansett om en «fagutdannet» kaller minus for jord, så trenger det ikke være riktig. Men i særdeleshet, om man skal lære noen som ønsker å lære så må man gjerne ta en titt i lærebøkene igjen. Aldre feil å repetere pensum. Personlig så synes jeg det blir litt feil om en fagutdannet kaller minus for jord og lærer det videre. Minus finner man i båt, jord har du i potetåkeren din. Men man kan gjerne trekke jord med seg ombord i båten. Men det er noe heeelt annet. 

Hva om du har jordfeil ombord i båten, skal du da begynne å feilsøke minus? 

Kjellg

Kjellg

Uansett om en «fagutdannet» kaller minus for jord, så trenger det ikke være riktig. Men i særdeleshet, om man skal lære noen som ønsker å lære så må man gjerne ta en titt i lærebøkene igjen. Aldre feil å repetere pensum. Personlig så synes jeg det blir litt feil om en fagutdannet kaller minus for jord og lærer det videre. Minus finner man i båt, jord har du i potetåkeren din. Men man kan gjerne trekke jord med seg ombord i båten. Men det er noe heeelt annet. 

• Create New...