DR_Nelson Startet 23.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2017 Tidligere eier av vår båt mener båten har hempel sitt bunnstoff. Men han virket veldig usikker og sa han ikke husket helt. Veldig distre fyr Jeg skal igang og flekke litt, derfor spør jeg om du kjære leser, har erfaring med "koking" av påført Hempel Mille bunnstoff? Eller bare å kjøre på uten primer som Hempel hevder. Sitér dette innlegget Link to post
JSM Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Har lagt Mille NCT rett på VC17 uten primer, det gikk helt fint og grodde lite! Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Må vel være litt obs her. Ser en båt i nabolaget som tidligere eier hadde brukt et "ukjent" bunnstoff på. Ny eier smørte på bunnstoff, og det resulterte i at nesten alt flasset av etter få dager. Er jo ikke alle bunnstoff som går sammen, det være seg selvpolerende,hardt, etc. Står jo alltid i bruksanvisningen på bokser, etc, at hvis tidligere bunnstoff er ukjent, bør dette mattslipes for å være på den sikre siden. Event. smøre på et strøk med en-komp. primer. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Uansett så er det nevnte Hempel-bunnstoffet veldig bra. Tidligere eier av min båt hadde brukt seajet selvpolerende. Jeg har påført Hempel. Det gav ikke problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 11.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 (redigert) Etter en sesoong med Hempel Mille er jeg meget fornøyd. Ikke noe rur eller groe. Kun litt misfarging. Hempel anbefales Redigert 11.Oktober.2017 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 12.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2017 Har brukt det samme og samme erfaring som deg. Veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 13.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2017 Hempel mille NCT er bra ? Brukte tidligere Jotun Non Stop, men den bygget lag, grohindringen var grei nok den. Passet bedre for en båt som går fortere enn min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.