Fredrikanders1 Startet 26.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2017 (redigert) Hei Jeg trenger litt hjelp med å få dette til å bli fint (ikke så veldig synlig) Må jeg male båten? Er ny på dette så trenger noen gode råd? Takk for svar!? https://baatplassen.no/bildearkiv/66/66659/1490567851.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/66/66659/1490567843.jpg Redigert 26.Mars.2017 av Fredrikanders1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Etter å ha lest emnetittelen, innlegget og deretter sett på bildene dine, har jeg fremdeles ingen anelse om hva du egentlig spør om? Men forsøk gjerne med maling eller kanskje litt akryl. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Hva er det bilde av? Er det noen som har forsøkt å male over hakk i gelcoat? Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Ser ut som en skade i gelcoat som er malt eller dårlig sparklet. Jeg hadde sparklet med gelcoat og pusset grundig. Er det malt hadde jeg fjernet malingen først og sparklet med gelcoat og igjen pusset grundig etterpå. Kan bli helt strøkent med litt jobbing. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Slip vekk malinga som er smurt over reparasjonen. Deretter skaffar du deg Gelcoatsparkel med riktig farge. Så må denne slipast ned med forsiktighet. Bruk våtsliping med fin korning på slutten. Søk på "skade i gelcoat" her på forumet, så finn du gode instruksjonar.. Sitér dette innlegget Link to post
Fredrikanders1 Svart 27.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 ja, det det er skader hvor de som hadde båten før meg har smurt gelcoat maling over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.