arkmarin Startet 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2017 (redigert) Bildet er tatt i Lerwick, for en del år siden. Vi dro T/R Levanger-Lerwick.Eieren døde i 2010 og siden har båten stort sett stått i naustet. Det er egen slipp tilpasset båten, for å få den i naustet. Den har vært lagret inne alle vintre.Eieren var bekymret om hvilken skjebne hans kjære Karito ville få. Vi håpet på at en trebåtentusiast med kunnskap og evner til å ta vare på båten kunne bli ny eier. Jeg møtte hans sønn forleden og spurte om båten; den står i naustet da ingen er interessert i den. Jeg sa at jeg kunne gå ut med et innlegg på baatplassen, for å se om det finns en entusiast, som kan overta den.Båten er på 35 fot og har køyeplass til 6. Den har alt av elektronisk utstyr, untatt AIS. Den har en motor, med få motortimer. Den trenger sårt vedlikehold. Nærmere opplysninger vil du få, om du er interessert. Familien vil bli kvitt båten. Om du kan fortelle dem at du skal få båten tilbake til fordums skjønnhet, tror jeg familien skjønner at du er den riktige eieren for båten. Ta kontakt, så skal jeg sette deg i forbindelse med hans sønn. Båten er på Ytterøy i Levanger Redigert 27.Mars.2017 av arkmarin (see edit history) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.