snurresprett Startet 27.Mars.2017 Del på Facebook Startet 27.Mars.2017 Hei , Jeg vurderer kjøp av en båt som ligger på Nesna og skulle hatt den fraktet til Oslo. Er det noen som har gjort noe lignende og vet om de beste alternativene? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 (redigert) Sjøveien er vel et alternativ frakt på båt eller på egen kjølNesna i trøndelag du snakker om ?Koorigert når jeg så hvor Redigert 27.Mars.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 (redigert) Skriv litt mer om hva slags båt det er i tilfelle. Slik at vi kan hjelpe deg med å beregne pris på hjemtransport. Jeg regner vel med det er Nesna i Nordland. Det er mange av oss her inne som gjerne frakter båten sjøveien. Men om den er langt oppe i Nordland kan fraktebåt være et godt alternativ. Redigert 27.Mars.2017 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Eureka Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 (redigert) Antar det er motorbåt det er snakk om? En Seaking? Redigert 27.Mars.2017 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Jeg har en 37 som skal opp fra Oslo til Trondheim enten i morgen eller onsdag, hvis du er kjapp så får vi god pris begge, det er inkl følgebil. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 27.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Det er snakk om en Floa Marine (seaking). Jeg har ikke kjøpt båt enda, dette er jo en del av kostnadene;) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 (redigert) Bare å kjøpe båt, overlate til Laluna og Bjørn å seile den hjem; og så er det bare å starte billettsalget til henteturen her på Båtplassen. Redigert 27.Mars.2017 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Vil tippe med fingeren opp i luften at vi havner på et sted i mellom 25 og 30 k. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Regner med det er snakk om denne båten ?https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=74843885 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
krone Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Ta den sjøveien. Kjempefin tur. Kjørte båt fra Harstad til østlandet i juni i fjor. magisk. Bruk eventuelt sommerferien på turen. Kjøper du båten mpå du benytte sjansen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.