Sinvano Startet 27.Mars.2017 Del på Facebook Startet 27.Mars.2017 Hei Har en eldre Scand 20 hvor jeg har fått ødelagt styreklokken eller iallefall en del av den. Jeg har wire og alt tilkoblet men trenger ny styreklokke, aksel til ratt o.l Jeg har ingen ide hva slags type styring som sitter i denne fra før, men er det noe universalt som kan brukes? Takker for innspill Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Et bilde av den gamle styreboksen hjelper alltid. Dessuten er styrekabelen merket både med lengde og produsent (Ultraflex, Teleflex, e.l.) på enden av plasten. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sinvano Svart 28.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2017 Skal se om jeg kan få tatt bilde i ettermiddag, og kikket litt nærmere på det.Står det i enden ved konsollen? Da jeg demonterte gikk det fort for seg, og så ikke helt hvordan alt sto. Er det noen spesielle triks når man skal ha dette sammen igjen i forhold til hvordan kabel skal stå o.l? Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 28.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 28.Mars.2017 Del på Facebook Svart 28.Mars.2017 Tror dette må være en Ultraflex styresnekke T67, eller en tidligere variant. "Klumpen" på enden av styrekabelen skal inn i sporet i snekka slik at ytterstrømpa blir holdt fast, mens selve styrekabelen beveger seg i boksen/snekka. Styrekabelen er merket på andre enden, mot styrekulten/rorkult. Navigare i Kristiansand er kanskje nærmeste og beste valg for hvor du kan få kjøpt dette? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.