sap_2000
Takk for gode ord, Bjørn ... og i lige måde.
Imponert over hvor stor ro du utviser i alle situasjoner. Noen av de er jeg helt sikker på kunne stresset opp noen og enhver, men ikke en erfaren båtmann som deg
Tror nesten du hadde svart noe slik om jeg hadde sagt at vannet stod over dørklemmene utenfor Lista: Liden vannskvett der nede, ja. Mi skal bare drikke opp kaffeien først, så fikser mi de
Det var nesten skremmende hvor likt vi tenkte og vurderte ting underveis. Etter å ha sittet dypt begravet i hver vår pad og gransket varsler på YR, Windytv, Barentswatch etc var vi så god som alltid samstemte om hvor, når og hvordan vi skulle gå for å få det mest behagelig. Så den kommentaren fra Ruud Jr traff nok bedre enn han visste
Må også si at jo mer erfaring jeg får, så øker samtidig respekten for de værharde strekningene vi har langs vår flotte kyst. Det er så utrolig mange elementer som sammen påvirker forholdene på f.eks strekningen Egersund til Lindesnes at det er så godt som umulig å si på forhånd akkurat hvordan det vil bli akkurat der og der.
Blir like overveldet hver gang over all entusiasme og behjelpelighet medlemmene på dette fantastiske forumet har. Folk kjører ut på moloer for å ta bilder i regnvær, kjøper viskere og lever på kaia, og møter opp ved ankomst for å tilby kyss hjem. Det er helt unikt på dette forumet, og en utrolig god støtte å ha i ryggen. Så godt som folk følger med er nesten sikker på at BP's medlemmer hadde fått med seg om vi fikk problemer før vi hadde rukket å varsle Kystradioen på VHF, hehe.
Det var utrolig gøy å være på tur med deg. Tror ikke jeg har ledd så mye på 3 dager noen gang
Og så har jeg jo satt meg som mål å få sørlendingen til å like Nord opp på utzoomet kart slik at landet vårt står riktig vei, så håper vi snart kommer oss ut på tur igjen
Gratulerer så mye med ny båt til familien Ruud. Vi sees nok her i oslofjorden i sommer