Jump to content

Problemer med å koble opp VDO 24V instrumenter

MB Sofie

Recommended Posts

Jeg har VDO 24V instrumenter til mine Ford sabb 2704ET motorer, men har litt problemer med å koble disse opp. Etter som jeg har forstått det så skal det kobles som følgende:

Pluss og minus til instrumentet, så pluss ned til giver og (G) signal tilbake. Men dette fungerer ikke. Når det står strøm på pluss og minus så står nåla på instrumentet på fullt utslag. :P Uansett om motoren er på eller ikke. Kan ikke ha fullt olje trykk uten at motoren er på. :lipseal:

Når jeg kobler minus til giveren i stedet for pluss så går nåla tilbake til "null" men når motoren startes, så går nåla opp til fullt utslag igjen... Altså, her gjør jeg noe galt et sted, men jeg ser ikke ut til å forstå åssen dette skal være... :diving:

DSC_0010_2.JPG.23d85603284c0233127773f7e0df113b.JPG

Pluss er ytterst på høyere side, minus i midten og signal til venstre slik du ser det på bilde.

Vurderte å kjøpe nye instrument og givere, men NEI... 24V instrument er nesten klin i =Sensurert= å få tak i og det du får tak i er så dyrt at det er til å grine av. :rolleyes:

Skynd deg om bord, så kan vi ta oss god tid. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...