moby666 Startet 4.April.2017 Link til dette innlegget Startet 4.April.2017 Kjøpt meg en ny båt + honda motor. Motoren er 2016 model og kun gått en sesong.Motoren har gått 18 timer (i følge selger) og det ble byttet olje og filter etter 10 timer i fjor sommer. Båten ble benyttet 8 timer før den ble tatt opp. Bør jeg bytte olje+filter på denne nå før jeg setter den ut, eller kan jeg vente med alt av service til høsten? Tenker at jeg kjører 20-30 timer med denne i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 4.April.2017 Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 Kan ikke skjønne noe annet at dette må kunne ventes med til høstservicen, da det er snakk om så lite bruks-timer. Sitér dette innlegget Link to post
moby666 Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 OK, da venter jeg med service til høsten :) Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Det viktigste er vel at det ble skifta olje og filter etter at motoren har blitt kjørt litt (innkjørt) rekner med at det går helt fint å kjøre ut sessongen med den oljen du har! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.