skater 13 Startet 5.April.2017 Link til dette innlegget Startet 5.April.2017 Hei har en speedbåt som har et hull som går gjennom båten.(fikk lillefingen inn) har å slipt den godt ned sånn at det er frisk plast rundt. er nå 10 cm x 5 cm i oval form. er dette en lett sak å støpe? eller kan noen hjelpe meg med å støpe den? Noen som tar på seg jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Her om dagen var det annet emne og en link til en side om lapping av hull. tror det skal være enkelt for deg. Men legg ut bilder så er det helt sikkert noen som kan gi eksakte svar. Her er linken: http://guider.fiberfix.se/ Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Ta et raskt søk på forumet, så vil du finne at dette er en overkommelig sak å fikse selv! Lykke til! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
skater 13 Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 smiley skrev 13 minutes ago: Ta et raskt søk på forumet, så vil du finne at dette er en overkommelig sak å fikse selv! Lykke til! Kjellg skrev 14 minutes ago: Her om dagen var det annet emne og en link til en side om lapping av hull. tror det skal være enkelt for deg. Men legg ut bilder så er det helt sikkert noen som kan gi eksakte svar. Her er linken: http://guider.fiberfix.se/ Jeg tenkte om noen kunne ta på seg oppdraget å støpe Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 skater 13 skrev 30 minutes ago: Jeg tenkte om noen kunne ta på seg oppdraget å støpe Fint å fortelle hvor du holder til. Lang veg mellom feks Kirkenes og Kristiansand :) Sitér dette innlegget Link to post
skater 13 Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 os i hordaland utenfor bergen Kjellg skrev 1 time siden: Fint å fortelle hvor du holder til. Lang veg mellom feks Kirkenes og Kristiansand :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.