Jump to content

Ekkolodd til Garmin 3010 C

Manja VI

Recommended Posts

Det fulgte med en Garmin 3010 C ekkolodd da jeg kjøpte båt. Vil gjerne ha ekkolodd til den, men Garmin har ikke lenger boksen som skal kobles til. Den heter GSD 22. Garmin kan levere svinger, men det er jo ikke noe vits hvis jeg ikke har boksen. GPS fungerer ellers utmerket. Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i ekkoloddboksen?

Redigert av Manja VI (see edit history)

Som Furu sier så er det mange GSD22 å få kjøpt på Ebay, særlig fra USA. Gjorde dette selv, og det kom på like under

NOK 2000,- inkludert frakt og moms. Husk evt. å velge en selger som tilbyr "Global Shipping Program" , der selger

står for all frakt og fortolling (alt til forhåndsavtalt pris).

Har ikke montert ekkoloddmodul/svinger til mitt eget oppsett ennå (Garmin GpsMap 4008). Svinger av typen Dual-

frequency 50/200 kHz fra Garmin eller Airmar er å få helt ned til 699,- (Har vel ikke lov til å si hvilken butikk/kjede?).

Husk at du trenger en overgang fra 8-pins kontakt på svingeren til 6-pins kontakt på GSD22. Dette er en kabel som

fåes der du kjøper svingeren (ca. 200,- for denne i tillegg)

Redigert av krabbelars (see edit history)

Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: 

https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...