YamaPS Startet 9.April.2017 Link til dette innlegget Startet 9.April.2017 Skal montere Fusion MS -RA70 med DAB+ modul (MS-DAB100A), og Fusion 6" høyttalere i en yamarin 76dc, 2013 modell. Hvor er beste plassering for høyttalerne - foran under gasshåndtak/BB sete, eller på hver side under sittegruppe bak? Kan dab antennen ligge skjult under instrumentpanelet, eller må den monteres på "dekk"? Sitér dette innlegget Link to post
beroalki Svart 9.April.2017 Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Jeg har montert i mange 76dcer. Fire høyttalere har jeg ofte brukt. To foran og to bak. De to inne plasserte jeg på veggen bak trådgitteret. Felte inn i plata som skuler instrumentbordet. Bb- side felles inn i plate eller skapdør. Ute monterer jeg de under seteryggputen på hver side. Så høyt oppe at sittepute ikke dekker. Har også Montér 12tommer sub innunder det doble setet på styreplassen. Denne plasseringen gir en mye mer riktig lyd enn å få høyttaleren rett i kneet på styreplassen under gasshåndtaket. Sitér dette innlegget Link to post
YamaPS Svart 9.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Takk for tips, jeg har tenkt å oppgradere med subwoofer på sikt. Jeg får se om jeg får plass under seteryggputene, hvis ikke regner jeg med det blir omtrent det samme lydbilde hvis jeg monterer dem nede ved gulvet under sitteputene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.