Båtdrømmeren Startet 24.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2005 Lurer på å kjøpe meg en Bake26 som første seil båt. noen som har litt innputt på den båten? Jeg lurer egentlig på alt. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 24.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2005 Hei, vurderte selv bakke 26 for en god stund siden. Den er relativt rimelig til 26 fot å være. Innvendig er det litt trangt og lite, sammenlignet med f.eks alo mikkel 26 (som jeg endte med å kjøpe den gang). alo'n har betydelig mer inneplass (dersom det betyr noe). De Bakkene jeg så hadde i ikke eget toalettrom heller. førøvrig kjenner jeg lite til båten - der er vel litt raskere enn Alo Mikkel. Ville vurdert å kikke på Alo også for å ha et sammenligningsgrunnlag (like store, ca lik pris), men det har du kanskje allerede gjort Sitér dette innlegget Link to post
Alvhild Svart 24.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2005 Ser i seilmagasinets båtguid at den ble vurdert der helt tilbake i -79. Den artikkelen kan du kjøpe ved å gå inn på www.seilmagasinet.no. Kjenner ikke til båten, men i flg. samme seilmagasin har den en bruktverdi på i underkant av 100.000. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.