Kappa Startet 10.April.2017 Link til dette innlegget Startet 10.April.2017 Har noen erfaring med at blå fendere misfarger hvit gelcoat? Melding fra Moderator: Tittelen var opprinnelig "Blå fendere" Flott om alle vennligst kan sjekke at man er inneforstått med reglene for posting på Båtforumet "Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 70 tegn." Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Ja. Derfor; nå er det kun hvite fendere som gjelder for min del Akternativet kan være å bruke slike fendersokker som beskyttelse. Min erfaring er at blå fendere (Maritim og Biltema) holder fint en sesong eller to før de kan begynne å farge av litt. Henger nok sammen med påvirkning av sollys. De fendrene jeg har i dag får årlig en skikkelig rengjøring med Hugos og så en omgang med voks. Har troa på at voksen bevarer slik at fendrene holder litt lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.