Ask Startet 11.April.2017 Del på Facebook Startet 11.April.2017 Hei Eg vurderar å kjøpa ny redningsflåte. (Me kondemnerte vår Zodiac for nokre år sidan. Dette av økonomiske årsaker.) Om det blir ny flåte blir det ein seksmannsflåte i container. Nokon "billigflåte" frå Seatronic blir det ikkje. Om det blir ny flåte blir det Viking, Zodiac eller liknande. Det er ein stor fordel om det er lang tid mellom serviceintervalla, og om det er service lokalt på strekninga Bergen-Haugesund. I tillegg er det ein føremon om flåtecontaineren ikkje er for høg. Dette av plassomsyn ved montering. Eg er takksam for synspunkt/innspel. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 11.April.2017 Del på Facebook Svart 11.April.2017 Jeg hadde en Zodiac, og har nå en Viking RescYou Pro for 6 personer. Har så langt ingen erfaring med noen av flåtene (heldig vis), men i den grad størrelsen på containeren betyr noe synes jeg Zodiace så "bedre" ut. Det lokale flåtefirmaet i Bodø tar ikke lengre service på Zodiac så da ble valget Viking. Ellers tror jeg begge leverandørene leverer gode flåter så da blir det mest pris, servicemuligheter, og kanskje størrelse/utseende på containeren som avgjør. Lykke til med valget, og håper dere aldri får bruk for flåten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.