R.O Startet 12.April.2017 Del på Facebook Startet 12.April.2017 Noen som ønsker å leie ut plassen sin i sommer. Tar med båten fra Oslo og trenger plass 3-4 uker i juli. Området Fevik, Grimstad. 22foter 250cm bred.. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 20.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2017 Løfter opp denne. Er på halv-desperat jakt etter båtplass i Grimstad/Arendal området til sommeren. Skal feriere 3-4 uker hos svigers i Grimstad, vil veldig gjerne ha med båten nedover.. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 20.April.2017 Del på Facebook Svart 20.April.2017 Jeg gikk inn på finn.no og fant annonse for en båtplass til leie. Fant forsogvidt flere. Ringte på en og spurte om den var utleid. Den sto ledig og vi ble enige om å leie to uker. Det var i kristiansand, men sikkert mulig i Grimstad også. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 20.April.2017 Del på Facebook Svart 20.April.2017 Dette var annonser for leie hele sesongen, men var flere som ikke var utleid. Litt tidlig for å jakte sånn ennå. Jeg ringte noen uker før jeg kom. Planen var å ligge i gjestehavn.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
R.O Svart 20.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2017 Takk, det var bra tips, skal følge med på finn... 300kr/døgnet i gjestehavna i Arendal, så faktisk billigere for meg å leie en sesongplass til 4500kr en å benytte gjestehavna.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.