TB22 Startet 12.April.2017 Link til dette innlegget Startet 12.April.2017 (redigert) http://www.bt.no/nyheter/lokalt/-Det-er-synd-folk-ikke-tar-vare-pa-batene-sine-333170b.html Er abonnement på den artikkelen men overskriften sier det meste Eg fatter ikke at det er mulig. En dag ja, men en mnd? Edit: Ja, det er tydeligvis mulig men eg fatter ikke at folk får seg til å gjøre dette Redigert 12.April.2017 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Lazyjack Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 Er du sikker på at noen har senket den ned? Den kan jo rett og slett ha sunket! Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Denne tittelen kom noko skeivt ut, og føles litt sånn uspiselig. Trådstarter snakker om Store Lungen - i BT står Storelungeren, og om ein skal skriva stadsnavnet heilt ut, vert det Store Lungegaardsvann. Ikkje desto mindre so er den båten sukken, om det er med vilje, eller kanskje hærverk, det veit ein ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 13.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Ja,ble knotet tittel pgr av langt navn. Senket eller sunket. 1 mnd er lenge Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Kallethekid Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Er vel et gjentagende problem med gamle båter som det koster mer å fjerne en verdien på båten. Enligt mitt syn er det på tide med et obligatorisk båtregister og en vrakpant som dekker kostnader for transport til egnet anlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Hvor er egnet anlegg for levering av båtvrak? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Kallethekid Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 Det kommer an på hvor i landet du bor. Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 13.April.2017 Link til dette innlegget Svart 13.April.2017 ligger det flere bilder inne på artikkelen? om d gjør så post gjerne her. mener og ha kjennskap til denne båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.