Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Hvis man tenker følgende senario.
NAF testen utføres av andre NAF medlemer som har tatt ett helgekurs i bilers oppbygging og virke måte.
Det stilles ingen krav til kompetanse,egnede lokaler, test utstyr og verktøy.
Hvor mye hadde det da vært igjen av seriøsiteten en NAF test har i markedet ?
Selv om jeg skjønner i grove trekk hva man får ved en besiktelse er det KNBF selv som spenner forventningen sky høyt over hva man får ved å trekke paraleller til sjøens NAF test.
Jeg skjønner att TS kan føle seg lurt av markedsavdelingen til KNBF.

pipe

pipe

NAF testen utføres av andre NAF medlemer som har tatt ett helgekurs i bilers oppbygging og virke måte.
Det stilles ingen krav til kompetanse,egnede lokaler, test utstyr og verktøy.
Selv om jeg skjønner i grove trekk hva man får ved en besiktelse er det KNBF selv som spenner forventningen sky høyt over hva man får ved å trekke paraleller til sjøens NAF test.

pipe

pipe

Det stilles ingen krav til kompetanse eller egnede lokaler, test utstyr og verktøy.
Selv om jeg skjønner i grove trekk hva man får ved en besiktelse er det KNBF selv som spenner forventningen sky høyt over hva man får ved å samenligne seg med en NAF test.

pipe

pipe

Det stilles ingen krav til kompetanse eller egnede lokaler, test utstyr og verktøy.
Hvor mye hadde det da vært igjen av seriøsiteten en NAF test har i markede ?

• Create New...