KAT
Jeg tror ikke vi skal ta Båtadvokaten/Skipper Worse/ KNBFs advokat alvorlig her på dette forumet.
Når er han båtadvokat, og for hvem?
Når er han Skipper Worse, og hvem representerer han da?
Når er han KNBFs advokat og hvem representerer han da?
KNBF skriver at han er KNBF sine medlemmers advokat men i denne saken skriver jo KNBF at han representerer de - mot et medlem. Hva er riktig her?
Min påstand er da at Skipper Worse / Båtadvokaten / KNBFs advokat seiler under falsk flagg så lenge han ikke bekjentgjør hvem han representerer når han publiserer her på forumet.
Det er likevel et stort mysterium at Ingar ( som eier og drifter dette forum) ikke var klar over det. Kan det bero på erindringsforskyvning?
Vi som har lest rapporten som B2017 har lagt ut kan se at KNBF sin besiktigesmann har fyllt ut rapporten på en feilaktig måte og som lett kan misforstås. Det har jo også blitt gjort.
Og enda verre; han har utelatt å kommentere feil som; oljelekkasjer, vannlekkasjer og diesellekkasjer og han skriver at det foreligger dokumentasjom som faktisk ikke finnes.
Kan det være at besiktigelsmannen og selgeren har sittet ombord på redningsskøyten og tatt besiktigelsen over en kopp kaffe? De var jo bekjente og tjenestegjorde begge i RS.
Jeg vil tilbake til begynnelsen og påpeke at Skipper Worse i denne saken nok kan sammenlignes med en viss Erasmus Montanus som var så sprenglærd at han kunne si til sin mor "en stein kan ikke flyge, Morlille kan ikke flyge, ergo er du en stein"
Skipper Worse representerer KNBF i denne saken .