Hulda Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Da er vi helt på linje, VannTro :-) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Tror nok jeg mistolket skissen fra Jabsco. Det er nok en helt separat pumpe for spylevann der ja. http://www.go2marine.com/product/198771F/spare-parts-for-jabsco-quiet-flush-marine-electric-toilet-conversion-kit-37255.html Beklager så mye Nok en grunn til å velge Jabsco fremfor TMC (som jeg har) . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Bonus Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 NilsPils skrev 45 minutes ago: Tror nok jeg mistolket skissen fra Jabsco ... Beklager så mye Ingen grunn til å beklage, NilsPils. Mener å huske at jeg har tatt feil en gang jeg også Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 -samme her... det var den ene gangen på tidlig -90-tallet jeg trodde jeg hadde tatt feil. Men i ettertid viste det seg at jeg hadde rett alikavel. ? Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 19.September.2017 Link til dette innlegget Svart 19.September.2017 On 4/15/2017 at 1:47 PM, alidal said: Hvis man har et toalett som er beregnet på ferskvann-spyling (med tilbakeslagsventil og magnetventil) er det ingen problemer med dette. Vannet er tross alt ikke koplet sammen med utløpet på toalettet... Forstår jeg det rett at bedre ferskvannstoalett har disse ventilene, og man trenger ikke noe mer mellom toalett og ferskvannstank? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Ja på det toalettet jeg har er disse ventilene med.. Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Hvilket toalett er det snakk om? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 20.September.2017 Link til dette innlegget Svart 20.September.2017 Jeg har dette: http://www.warnersbaatbu.no/default.pl?showProduct=1967 Fungerer utmerket på ferskvann på andre året. Du må kjøpe en magnetventil i tillegg da. Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 21.September.2017 Link til dette innlegget Svart 21.September.2017 Og du er koblet på vanlig ferskvannstank med den, ikke separat? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 21.September.2017 Link til dette innlegget Svart 21.September.2017 Jada, ikke noe annet opplegg til den. Men som sagt så krever den en magnetventil i tillegg - en som åpner når du trigger spylingen på do. Wærner har denne også. 5-600 kr hvis ikke jeg husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.