Jump to content

Navionics kart - forstår ikke hvilket jeg skal ha

Kickie

Recommended Posts

Vi har kjøpt en brukt Bella 580C med en Raymarine (Dragenfly) kartplotter. Kartet som var på kartplotteren er så grovt at det ikke kan brukes til noe annet enn å se omtrent hvor vi er. SD-kortet i kartplotteren er et "vanlig" mikro SD-kort med 2 GB plass. Det står ingenting om Navionics på det.

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal laste ned kartet vi trenger. Med en så liten båt skal vi ikke spesielt langt, mens alternativet på Navionics Fresh Data-appen er enten hele Norge eller Skagerak-Kategatt. På hjemmesiden kan jeg velge et mindre kart. Men dette er 50 dollar dyrere enn det store jeg kunne velge i appen, og jeg forsto ikke om det var på et nytt minnekort eller ikke.

Må jeg kjøpe et nytt minnekort fra Navionics? Eller er det en mulighet å få lastet ned et nytt på det kortet vi allerede har?

Redigert av Kickie (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...