Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

(korrektur)

Det er vel "make before brake" slik at neste posisjon er på, før forrige posisjon brytes?

Ellers ser jeg ikke helt forskjellen på "1"- "2"- "1+2" bryteren og et system der denne svitsjingen gjøres i tre separate brytere.

Er ikke det ett fett (unntatt ladereleet, som man vel også kan ha i begge løsninger)) - Eller er det noe jeg ikke har forstått, som krever at det brukes tre separate brytere i stedet for alt- i -ett bryter?

Mizar

Mizar

(korrektur)

Det er vel "make before brake" slik at neste posisjon er på, før forrige posisjon brytes?

Ellers ser jeg ikke helt forskjellen på "1"- "2"- "1+2" bryteren og et system der denne svitsjingen gjøres i tre separate brytere.

Er ikke det ett fett (unntatt ladereleet, som man vel også kan ha i begge løsninger). Er det noe jeg ikke har forstått, som krever at det brukes tre separate brytere?

Mizar

Mizar

(korrektur)

Ellers ser jeg ikke helt forskjellen på "1"- "2" "1+2" bryteren og et system der denne svitsjingen gjøres i tre separate brytere.

Er ikke det ett fett (unntatt ladereleet, som man vel også kan ha i begge løsninger). Er det noe jeg ikke har forstått, som krever at det brukes tre separate brytere?

Mizar

Mizar

korrektur

Ellers ser jeg ikke helt forskjellen på "1"- "2" "1+2" bryteren og et system der denne svitsjingen gjøres i tre separate brytere.

Mizar

Mizar

Ellers ser jeg ikk ehelt forskjellen på "1"- "2" "1+2" bryteren og et system der denne svitsjingen gjøres i tre separate brytere.

• Create New...