WGM36 Startet 15.April.2017 Link til dette innlegget Startet 15.April.2017 Hei på dere, kompasset i båten har strekka, plotteren jukser, og padda er i ferd med å ta kvelden. Noen som har et kompass vi kunne fått kjøpt.? Skal gå direkte fra Kristiansand til hvaler i morgen tidlig, nå har det gått knirkefritt med det meste fra Molde og nedover, men nå henger navigasjon videre i en tynn tråd. Håper noen kan bistå, mvh Terje. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.April.2017 Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Har du ikke kompass på mobilen? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 15.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Er ikke komfortabel med det.? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.April.2017 Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Sjekka finn.no./torget/ båtutstyr. Der er det to kompass til salgs i Arendal av privatperson. plukke opp på veien? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 15.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Takk for tips, men greia er å gå direkte herfra i morgen tidlig. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 15.April.2017 Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Hei. Jeg har et Silvia 58,som jeg ikke har fått montert i båten min ennå. Du kunne lånt, kjøpt det. Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 15.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Sørlandet2 skrev 1 time siden: Hei. Jeg har et Silvia 58,som jeg ikke har fått montert i båten min ennå. Du kunne lånt, kjøpt det. Det hadde hvert helt supert. Mvh Terje Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 15.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Har sendt deg im, bare få en adresse å pris, så kommer vi å henter. Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 15.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Stor takk til båtplassen og Sørlandet2 som kommer å leverer kompass til oss, helt fenomenalt. Stor takk.? Mvh Terje Larsen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.