Bertine II Startet 15.April.2017 Link til dette innlegget Startet 15.April.2017 Jeg har en Johnson 5 hk 1995 modell hvor jeg ønsker å montere fjernstyring av gear og gass. Disse motorene kom i 5, 6 og 8 hk utførelse på samme blokk, såvidt jeg vet var bare forgasserne forskjellige. Motoren er forberedt for fjernbetjening, og jeg har fått tak i en én-spaks fjernkontroll som jeg har tenkt å bruke. Kablene er imidlertid for lange, og jeg finner ikke passende kabeltyper hos noen av forhandlerne jeg har funnet på internett. Kabeltypen for gasspådrag ser ut til å være kurant - der kan jeg bruke en standard kabel. Det kan jeg derimot ikke til gear-funksjonen. Noen som har erfaring eller tips å gi om dette? Jeg trenger kabler på 1,5 - 2 m lengde. Kjell Henanger Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 16.April.2017 Link til dette innlegget Svart 16.April.2017 Velkommen til Bårplassen, Kjell Henanger! Jeg løfter denne tråden opp igjen, og håper du får svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.