gruff Startet 25.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2005 (redigert) Kom kjørende inn mot hjemmehavna ved innløpet til Sognefjorden rundt midnatt i går, og observerte et større fartøy på samme kurs. Ikke noe uvanlig i det, for Sognefjorden er hyppig besøkt av større og mindre cruiseskip og andre fartøy på denne årstid, men da båten fulgte etter meg inn på bukta, dro jeg opp kikkerten for å sjekke. Til min forbauselse var det kongeskipet som la seg til utenfor stuedøra, og jeg som ikke en gang hadde klippet plenen! Vurderte en stund å legge meg alongside for å tilby HM en ankerdram, men lot det være. Da jeg kikket ut vinduet i dag tidlig for å sjekke om det var stemning for felles frokost, var skipet vekk. Men jeg fikk da tatt et bilde med mobilkamera av kongeskipet liggende foran heimen. Noe å vise kommende barnebarn...... Redigert 25.Juni.2005 av gruff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 25.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2005 Men jeg fikk da tatt et bilde med mobilkamera av kongeskipet liggende foran heimen. Noe å vise kommende barnebarn...... Kanskje vi kunne få glede av det også Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 25.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2005 Fikk et bilde på mobilen nå kl 21:00. Da var kongeskipet ved Vike Camping på Vikanes, nord for Bergen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.